«جستجوگر»؛ مستند کارنامه علمی و عملی دکتر علی شریعتی رونمایی می‌شود+تیزر

مستند «جستجوگر» روایتی شنیده نشده از زندگی و زمانه دکتر علی شریعتی است. این مستند به‌زودی رونمایی می‌شود.

مستند «جستجوگر» روایتی شنیده نشده از زندگی و زمانه دکتر علی شریعتی است. این مستند به‌زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون اندیشه جوان، مستند «جستجوگر» به بررسی کارنامه علمی و عملی دکتر علی شریعتی به عنوان یکی از موثرترین متفکران معاصر ایران می پردازد و برای نخستین بار به‌طور تفصیلی به بررسی عملکرد و تاثیرات این متفکر در سپهر فکر و اندیشه معاصر ایران، در قالب اثری مستند پرداخته است.
بررسی نقش دکتر شریعتی در پیروزی انقلاب اسلامی و نسبت تفکر و عملکرد او با سایر متفکران و کنشگران فعال و بیان زوایای پنهان عملکرد سخنران و نویسنده پرمخاطبی که کتابهایش با ۲۵ نام مستعار به فروش می رفت و مرگ رازآلودش پایان زندگی کوتاه او را پر رمز و راز کرد، از مواردی است که مستند (جستجوگر؛ شریعتی نه بدان سان که گفتند) به آن پرداخته است.

عماد افروغ، داریوش ارجمند، محمدعلی نجفی، قاسم تبریزی، محمد اسفندیاری، پرویز خرسند، سید مهدی طالقانی و … از چهره‌هایی هستند که مقابل دوربین «جستجوگر» قرارگرفته‌اند و درباره دکتر شریعتی سخن گفته‌اند.

تولید مستند «جستجوگر» دو سال به طول انجامید و حالا این مستند قرار است به‌زودی رونمایی شود. این مستند با کارگردانی محمد مهدی ابراهیمی نصر و تهیه‌کنندگی محسن رحیمی و مهدی مطهر محصول کانون اندیشه جوان و خانه مستند انقلاب اسلامی است.

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.