قطعنامه ۳۸ امین نشست انتخابات شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت

قطعنامه ۳۸ امین نشست انتخابات شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت

دستگاه دیپلماسی کشور در فصل «تحول در مسئولیت» باید در اقدامی سریع و فوری دو سفیر هتاک روسیه و انگلیس را از کشور اخراج نماید.

فَاللَّهُ یَحْکُمُ بَیْنَکُمْ یَوْمَ الْقِیَامَهِ ۗ وَلَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا

نساء، آیه ۴۱

با دمیده شدن دم مسیحایی انقلاب اسلامی در جانهای ملت و با شروع فصل نوین تمدن در ایران اسلامی، مفهوم وابستگی و ستم که سالیان سال جلوی افق دید جامعه را گرفته است زدوده شد و استقلال خواهی و آزادی از بند بیگانگان تبدیل به گفتمان عمومی گشت، این مفاهیم به وضوح در شعار اصلی ملت ایران یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خودنمایی می‌کرد. همزمان با این خروش تاریخی، دانشجویان مسلمان که خود را موظف به حراست فکری و علمی از ایران در برابر باقی‌ِ وابستگی‌طلبان می‌دانستند، اقدام به تشکیلات سازی برای کنار زدن تمام ابناء استکبار کردند. مهم‌ترین اقدام سیاسی ضداستکباری تاریخ ایران یعنی تسخیر سفارت آمریکا جهانخوار توسط  دانشجویان دغدغه‌مند صورت پذیرفت. در تمام این سالیان دفتر تحکیم وحدت که با دستور مستقیم امام خمینی (ره) تشکیل شده بود، مواضع ضد استکباری خود را حفظ کرده و با پایبندی به منافع ملی و استقلال ایرانیان عزیز برای حفظ عزت ایران تلاش کرده است.

متاسفانه اخیرا تصویری وقیحانه از دیدار سفیران دو کشور انگلیس و روسیه به یاد تصویر سه جلاد بزرگ تاریخ یعنی استالین، چرچیل و روزولت در تهران و بدون حضور شاه ایران منتشر شده است. بازسازی علنی این تصویر که نشانه‌ی استعمار ایران عزیز توسط خارجی‌ها و ذلت دولت مرکزی می‌باشد، جزو خطوط قرمز ایرانیان با غیرت است و هرگز نباید اجازه‌ی چنین فعلی به احدی داده شود. روحیه‌ی استکباری ناشی از سابقه‌ی تاریخی بریتانیا کبیر و شوروی مارکسیستی باعث شده است، از اعمال زور و قدرت خویش بر ملت‌ها احساس غرور کرده و دنبال بازسازی لحظات شاد و شیرین خود باشند! غافل از اینکه ملت استقلال طلب ایران از خواب بیدار شده و دیگر هرگز اجازه‌ی چنین فجایعی را نخواهد داد. به طور قطع جای خالی نماینده آمریکا در این تصویر، به معنای بازگشت آمریکا به ایران نخواهد بود، بلکه بدین معنا است که سفرای هتاک آن دو کشور هم باید از ایران بروند. این پنبه را از گوش بیرون بیاورید و صدای استقلال طلبی مردم ایران بشنوید‌.

اینک همزمان با برگزاری سی‌ و هشتمین پایان دوره دفتر تحکیم وحدت، با صدای رسا اعلام می‌داریم، انتظار ما از دستگاه دیپلماسی کشور در فصل «تحول در مسئولیت» برخورد سریع و قاطع با این دو کشور و اخراج دو سفیر هتاک از ایران است. ضرورت این مهم در خصوص انگلیس خبیث که هنوز از فضاحت قبلی سفیر آن، در همراهی و رهبری براندازان جلوی سردر دانشگاه امیرکبیر در سال ۹۸ چیزی نگذشته است فضاحتی جدید به بار آورده است، بیشتر حس می‌گردد.

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.