نشست دوم : اولویت با مشارکت بالا یا انتخاب دولت انقلابی

قصد داریم تا  چهار شنبه 18 فروردین ماه ساعت 21 با حضور جناب آقای دکتر حسین محمدی سیرت و دکتر سیدجواد حسینی پیرامون موضوع« اولویت با مشارکت بالا یا انتخاب دولت انقلابی » در صفحه مجازی باشگاه اندیشه به نشانی Bashgah_net@ به گفتگو بپردازیم.
اولویت با مشارکت بالا یا انتخاب دولت انقلابی

نشست دوم : اولویت با مشارکت بالا یا انتخاب دولت انقلابی

از موضوعات مهم در هر انتخاباتی میزان مشارکت مردم در این رویداد است اما به علت شرایط و اتفاقات بین المللی و داخلی، حضور ایرانیان در پای صندوق‌های رای بیش از همیشه اهمیت یافته است و انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات چهار دهه گذشته نه فقط برای جریان‌های سیاسی و شخصیت‌ها که برای همه نظام سیاسی در کشور است. در این روزها،  برخی گروه­های سیاسی با استناد به رهنمودها و سخنان امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر این عقیده‌اند که انتخاب و رأی آوردن نامزد اصلح بر مشارکت سیاسیِ بالا ترجیح دارد و آنچه مدنظر امامین انقلاب بوده و هست، این نکته است که نامزدی که صلاحیت بیشتری نسبت به باقی نامزدها دارد، انتخاب شود حتی اگر مشارکت سیاسی در انتخابات پایین باشد. حال با توجه به این شرایط با دوگانه ای مواجه خواهیم بود که آیا مشارکت حداکثری بهتر خواهد بود یا اینکه برگزیده شدن یک شخصیت انقلابی.

در همین راستا قصد داریم تا  چهار شنبه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۲۱ با حضور جناب آقای دکتر حسین محمدی سیرت و دکتر سیدجواد حسینی پیرامون موضوع« اولویت با مشارکت بالا یا انتخاب دولت انقلابی » در صفحه مجازی باشگاه اندیشه به نشانی Bashgah_net@ به گفتگو بپردازیم.

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.