نشست پنجم : نسبت دولت با صنعت مد و لباس

در همین راستا قصد داریم تا پنج‌شنبه 17 تیرماه ساعت 21 با حضور سرکار خانم دکتر ریحانه رحمانی‌پور در نشستی تحت عنوان «نسبت دولت با صنعت مد و لباس» در صفحه مجازی کانون اندیشه جوان به نشانی canoon_org@ به گفتگو بپردازیم.
نسبت دولت با صنعت مد و لباس

نشست پنجم : نسبت دولت با صنعت مد و لباس

پوشش در هر دوره‌ای از تاریخ بشر اشکال متنوعی به خود گرفته است. با ورود انسان به زندگی اجتماعی و توسعه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و شکل گیری عقاید دینی که مولفه‌های سازنده تمدن بشری می‌باشند. پوشاک، نوع، رنگ، جنس، شکل و سبک دوخت زمینه فرهنگی یافت و کارکرد اجتماعی و فرهنگی نمادین آن برجسته شد. به این ترتیب پوشش به عنوان بخشی از فرهنگ جامعه شناخته شد.

از همین روی دولت‌ها نیز به عنوان بالاترین دستگاه اجرایی در کشورها در مقوله پوشش سیاست‌گذاری و تصمیم گیری می‌کنند. نهاد دولت در نظام جمهوری اسلامی نیز به عنوان یک کشور اسلامی ناگزیر است که ارزش‌ها و احکام اسلامی را اجرا کند و پوشش و لباس نیز از مصادیق احکامی است که اسلام درباره آن اکیداً توصیه کرده است.

در همین راستا قصد داریم تا پنج‌شنبه ۱۷ تیرماه ساعت ۲۱ با حضور سرکار خانم دکتر ریحانه رحمانی‌پور در نشستی تحت عنوان «نسبت دولت با صنعت مد و لباس» در صفحه مجازی کانون اندیشه جوان به نشانی canoon_org@ به گفتگو بپردازیم.

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.