مجموعه های «آنان که می اندیشند» و «نقد گفتمان» در نمایشگاه کتاب

مجموعه های «آنان که می اندیشند» و «نقد گفتمان» در نمایشگاه کتاب

به گزارش روابط عمومی کانون اندیشه جوان به نقل از محسن رحیمی مدیرعامل کانون، فرآوری و بهره برداری از محتواهای تولیدی پویش ۲۵ ساله این مجموعه فکری و فرهنگی از راهبردهای اصلی پیش روی کانون می باشد.

وی افزود: در همین راستا و همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دو مجموعه ۱۰ جلدی آنان که می اندیشند و ۲ جلدی نقد گفتمان به معرض خرید مخاطبان و علاقمندان رسیده است.

رحیمی ادامه داد: این آثار برگرفته از همایش های سالیان گذشته کانون اندیشه جوان بوده است که مجموعه ۱۰ جلدی “آنان که می اندیشند” حاوی کتب نقد و بررسی آرا و اندیشه های اندیشمندان معاصر ی است که با زاویه دید متفاوتی به غرب و مسائل آن پرداخته اند، همچنین مجموعه ۲ جلدی نقد گفتمان، مجموعه آثاری است که به نقد و بررسی جریانات و گفتمان های رایج فکری معاصر در دوران ما پرداخته است.

مدیر عامل کانون گفت: مجموعه آنان که می اندیشند، پیرامون اندیشمندانی چون مارتین هایدگر، سید احمد فردید، میشل فوکو، سید قطب، سید حسین نصر، سید مرتضی آوینی، سیدموسی صدر، سید محمد بهشتی، جان رالز و هانری کربن بوده و در بخش نقد گفتمان به نقد و بررسی دو مقوله علم دینی و روشنفکری دینی پرداخته شده است.

وی با اشاره به محتوای غنی این دو مجموعه و بهره مندی آنها از بیانات و آثار چهره های علمی کشور بیان کرد:این آثار حاوی مقالات و گفتارهایی از اساتید مطرح دانشگاه و حوزه همچون علی اکبر رشاد، رضاداوری اردکانی، شهریار زرشناس، حسن رحیم پور ازغدی، حســــــین کچوئیان، علیرضاقائمی نیا، سعیدزیباکلام، تقی آزادارمکی، عــــبدالحسین خســـروپناه، داوود فیرحی، موسی نجفی، محمد رضا زائری، عادل پیغامی، ابراهیم فیاض، غلامرضا اعوانی و….. می باشد.

 قابل ذکر است علاقه‌مندان می توانند برای تهیه این آثار به نمایشگاه کتاب، شبستان، راهرو ۷, غرفه ۳۵ مراجعه نمایند.

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.