کارگاه صفر تا صد مجله

در دوره صفر تا صد مجله بنا داریم تا با برگزاری این کلاس‌ها بتوانیم سطح توانایی مخاطبین در فهم درست از جایگاه مجله و مهارت های تاسیس و مدیریت مجله را افزایش داده و آنها را با اصول کلی این عرصه آشنا نماییم.
کارگاه صفر تا صد مجله

کانون اندیشه جوان در راستای توسعه مهارت‌های مرتبط با اندیشه و افزایش قدرت فهم و انتقال مفاهیم در بین اندیشه‌ورزان جوان از سال ۱۳۹۶ اقدام به برگزاری کارگاه‌های مهارت‌محور با عنوان «مدرسه مهارت» نموده است.

معاونت ارتباطات و دانش‌افزایی کانون اندیشه جوان با در نظر گرفتن رسالت‌های کانون و با نگاه به پرورش نیروی جوان دارای مهارت به طور عام قصد دارد تا تابستان امسال نیز برای مخاطبین  دوره‌های آموزشی مهارتی را برگزار نماید.

در دوره صفر تا صد مجله  بنا داریم تا با برگزاری این کلاس‌ها بتوانیم سطح توانایی مخاطبین در فهم درست از جایگاه مجله و مهارت‌های تاسیس و مدیریت مجله را افزایش داده و آن‌ها را با اصول کلی این عرصه آشنا نماییم .

این دوره توسط حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، مدیریت ماهنامه خیمه و حمید باباوند، مدیر سابق مجموعه مجلات همشهری از ۵ مرداد ماه الی ۱۶ مرداد ماه، روزهای زوج، ساعت ۱۶ الی ۱۸، در محل کانون اندیشه جو ان برگزار می گردد.

 

سرفصل‌های دوره به شرح زیر می باشد :

  1. قالب های نوشتاری
  2. روزنامه نگاری و خبر نویسی
  3. شیوه های نشر در عصر جدید
  4. تکنیک های مصاحبه
  5. حقوق مجلات
  6. درامد زایی با مجله
  7. گرافیک و صفحه ارایی
  8. مدیریت مجله

در انتهای دوره به هر شرکت کننده یک گواهی پایان دوره معتبر اعطا خواهد گردید.

 

 

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.