گفتگوی زنده رجل سیاسی انقلاب اسلامی

در همین راستا قصد داریم تا سه شنبه 19 مرداد ماه ساعت 15 با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی در نشستی مجازی تحت عنوان «ویژگی های رجال سیاسی طراز انقلاب اسلامی» در صفحه مجازی کانون اندیشه جوان به نشانی canoon_org@ به گفتگو بپردازیم.
گفتگوی زنده رجل سیاسی انقلاب اسلامی

گفتگوی زنده رجل سیاسی انقلاب اسلامی

در چند سال گذشته مسأله حکمرانی به مهم‌ترین موضوع مورد بحث در جمهوری اسلامی بدل شده است. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها در طی سال‌های اخیر، در سخنرانی‌های خود بر ضرورت تشکیل دولت جوان انقلابی تأکید کرده‌اند. ایشان همواره استفاده از جوانان در امور اجرایی را راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور دانسته‌اند. تأکیدات رهبری معظم انقلاب درباره مشخصات دولت جوان انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بازتاب یافت تا در دستور کار دولت‌مردان قرار گیرد.

کتاب «رجل سیاسی» مجموعه‌ای از سخنان و بیانات مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌ها، خصوصیات، وظایف و اهداف یک رجل سیاسی مطلوب در نظام اسلامی است. این کتاب اهمیت زیادی در فهم الگوی دولت‌مرد تراز انقلاب اسلامی دارد و می‌تواند بخشی از مختصات دولت جوان انقلابی را که مدنظر رهبری است، ترسیم کند. از همین‌رو تأمل و بررسی در این کتاب ما را با اصول عملی و وظایف کارگزاران دولت جوان انقلابی آشنا می‌سازد.

با توجه به روی کار آمدن دولت سیزدهم ، لازم است انتظارات رهبر معظم انقلاب از مشخصات و ویژگی‌های کارگزاران مطلوب دولت انقلابی را بدانیم و یکی از منابع مهم که ما را برای رسیدن به این هدف کمک خواهد کرد، کتاب «رجل سیاسی» است. به همین خاطر هدف ما این است که به بهانه روی کار آمدن دولت جدید، به بررسی کتاب رجل سیاسی بپردازیم.

در همین راستا قصد داریم تا سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ساعت ۱۵ با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی در نشستی مجازی تحت عنوان «ویژگی های رجال سیاسی طراز انقلاب اسلامی» در صفحه مجازی کانون اندیشه جوان به نشانی canoon_org@ به گفتگو بپردازیم.

 

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.