حضور متفاوت کانون در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران

حضور متفاوت کانون در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران

همزمان با آغاز به کار سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کانون اندیشه جوان با بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب میزبان شما خواهد بود.
رونمایی از مجموعه ۱۰ جلدی “آنان که می اندیشند” حاوی کتب نقد و بررسی آرا و اندیشه های اندیشمندان معاصر که زاویه دید متفاوتی به غرب داشته اند، و مجموعه ۲ جلدی نقد گفتمان، که به نقد و بررسی جریانات و گفتمان های رایج فکری معاصر پرداخته اند کارویژه امسال کانون در نمایشگاه کتاب می باشد.این مجموعه کتب برگرفته از همایش های علمی آنان که می اندیشند، پیرامون اندیشمندانی چون هایدگر، فردید، فوکو، سید قطب، سید حسین نصر، سید مرتضی آوینی، امام موسی صدر، شهید بهشتی، رالز و کربن و در بخش نقد گفتمان شامل نقد و بررسی مقوله علم دینی و روشنفکری دینی است. مقالات و بیانات چهره های مطرح دانشگاه و حوزه همچون علی اکبر رشاد، رضاداوری اردکانی، شهریار زرشناس، حسن رحیم پور ازغدی، حســــــین کچوئیان، علیرضاقائمی نیا، سعیدزیباکلام، تقی آزادارمکی، عــــبدالحسین خســـروپناه، داوود فیرحی، موسی نجفی، محمد رضا زائری، عادل پیغامی، ابراهیم فیاض، سهیل اسعد و….. در این مجموعه ها ارایه است.
علاقمندان می توانند در ساعات بازدید به آدرس: مصلی امام خمینی (ره) شبستان، راهرو ۷، غرفه ۳۵ مراجعه نمایند.قابل ذکر است کانون اندیشه جوان امسال در کنار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی میزبان علاقمندان به حوزه اندیشه و کتاب است.
کانون طبق سنوات گذشته در کنار انتشارات خود با حضوری جامع به ارائه سایر خدمات و محصولات خود در نمایشگاه پرداخته و در خدمت همراهان گرامی می باشد، برگزاری نشست های گفتگو محور با حضور شخصیت ها، کنش گران و فعالان حوزه اندیشه از جمله برنامه های غرفه کانون خواهد بود که اطلاعات تکمیلی در اینباره، متعاقبا از رسانه های کانون اندیشه جوان اعلام خواهد شد.
همچنین برای علاقمندان امکان خرید مجازی کتب به آدرس https://book.icfi.ir فراهم است.

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.