نشست مجازی و حضوری هم‌ اندیشی و گفتگو با نخبگان

نشست حضوری و مجازی کتاب با موضوعات مختلف علمی با حضور اساتید، نویسندگان و پژوهشگران در غرفه کانون اندیشه جوان در دورۀ سی و سوم نمایشگاه کتاب تهران بررسی می‌شود.
نشست مجازی و حضوری هم‌ اندیشی و گفتگو با نخبگان

با آغاز به کار سی و سومین دورۀ نمایشگاه کتاب تهران، کانون اندیشه جوان نیز به عنوان یکی از تخخصی‌ترین انتشارات در حوزۀ علوم انسانی در این رویداد فرهنگی حضور خواهد داشت. از همین روی تلاش گردیده است تا گفتگوهایی صمیمی با اهالی اندیشه در حین برگزاری نمایشگاه کتاب در غرفه کانون صورت پذیرد.

در همین راستا در کانون اندیشه جوان قصد داریم تا در تاریخ ۲۱ الی ۳۱ اردیبهشت ماه در ساعات مشخص نشست‌هایی با حضور اساتید، نویسندگان و پژوهشگران برگزار کنیم. این نشست‌ها به صورت حضوری و مجازی در غرفه کانون اندیشه جوان در نمایشگاه کتاب تهران و صفحه اینستاگرام به نشانی _canoon_org@  برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

نشست مجازی و حضوری بررسی آثار پژوهشی علی ذوعلم در کانون اندیشه جوان

بررسی آثار پژوهشی علی ذوعلم در کانون اندیشه جوان
به مناسبت برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران در گفتگوی زنده مجازی و حضوری به موضوع  بررسی آثار پژوهشی  علی ذوعلم در کانون اندیشه جوان» پرداخته می‌شود.

در همین راستا قصد داریم تا در روز ‌پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ با حضور علی ذوعلم در نشستی مجازی و حضوری تحت عنوان «بررسی آثار پژوهشی علی ذوعلم در کانون اندیشه جوان» در غرفه کانون اندیشه جوان در نمایشگاه کتاب تهران و صفحه اینستاگرام به نشانی _canoon_org@ به گفتگو بپردازیم.

 

 

 

 

 

نشست مجازی و حضوری راهبرد های فمنیسم در فضای نشر کتاب

راهبرد های فمنیسم در فضای نشر کتاب

به مناسبت برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران در گفتگوی زنده مجازی و حضوری به موضوع «راهبردهای فمنیسم در فضای نشر کتاب» پرداخته می‌شود.

در همین راستا قصد داریم تا در روز ‌یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ با حضور ابوالفضل اقبالی در نشستی مجازی و حضوری تحت عنوان «راهبردهای فمنیسم در فضای نشر کتاب» در غرفه کانون اندیشه جوان در نمایشگاه کتاب تهران و صفحه اینستاگرام به نشانی _canoon_org@ به گفتگو بپردازیم.

 

 

 

 

 

نشست مجازی و حضوری بررسی سینما و هویت انقلاب اسلامی

نشست مجازی و حضوری بررسی سینما و هویت انقلاب اسلامی

به مناسبت برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران در گفتگوی زنده مجازی و حضوری به موضوع «بررسی سینما و هویت انقلاب اسلامی» پرداخته می‌شود.

در همین راستا قصد داریم تا در روز پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ با حضور سعید مستغاثی در نشستی مجازی و حضوری تحت عنوان «بررسی سینما و هویت انقلاب اسلامی» در غرفه کانون اندیشه جوان در نمایشگاه کتاب تهران و صفحه اینستاگرام به نشانی _canoon_org@ به گفتگو بپردازیم.

 

 

 

 

 

نشست مجازی و حضوری فلسفه سیاسی ملاصدرا

نشست مجازی و حضوری فلسفه سیاسی ملاصدرا

به مناسبت برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران در گفتگوی زنده مجازی و حضوری به موضوع «فلسفه سیاسی ملاصدرا» پرداخته می‌شود.

در همین راستا قصد داریم تا در روز ‌جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۲ با حضور شریف لک‌زایی در نشستی مجازی و حضوری تحت عنوان «فلسفه سیاسی ملاصدرا» در غرفه کانون اندیشه جوان در نمایشگاه کتاب تهران و صفحه اینستاگرام به نشانی _canoon_org@ به گفتگو بپردازیم.

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.